Minősített elektronikus archiválás szolgáltatás

Az elektronikus aláírásról szóló 2001. évi XXXV. törvény által meghatározott minősített elektronikus archiválás szolgáltatás az elektronikus aláírással ellátott elektronikus dokumentumok speciális körülmények között történő archiválására biztosít lehetőséget. Ha elektronikus dokumentumokat hitelesen kell megőriznünk, a 114/2007. GKM rendelet szerint kell biztosítanunk a dokumentumok hitelességét, melynek egyik módja, ha a dokumentumot elektronikus aláírással látjuk el, és elektronikus archiválás szolgáltatónál helyezzük el.

Minősített elektronikus archiválás szolgáltatásunk keretében az elektronikus dokumentumok hosszú távú (akár 50-100 évre szóló) archiválását biztosítjuk. Az archiválás szolgáltatás a dokumentumok biztonságos tárolásán túl azt is biztosítja, hogy a megőrzött dokumentumokon elhelyezett elektronikus aláírások hosszú távon is megőrizhessék hitelességüket, és adattartalmuk illetéktelenek számára hozzáférhetetlen maradjon.

Miért érdemes ránk bíznia elektronikus iratainak archiválását?

 

 

A szolgáltatási szabályzatunkban meghatározott fájlformátumok esetén azt is biztosítjuk, hogy a fájlok, dokumentumok adattartalma hosszú idő után is olvasható marad ügyfeleink számára még akkor is, amikor az adott fájlformátumok előállításához használt korábbi szoftver eszközök már nem léteznek vagy nem futtathatóak az adott számítástechnikai környezetben.

Mikor ajánljuk?

Minősített archiválás szolgáltatásunkat a következő esetekben ajánljuk:

 

A szolgáltatás igénybevételének feltételei

 

Az elektronikus archiválás szolgáltatás keretében elfogadott hitelesítés és időbélyegzés szolgáltatók listája itt érhető el.

 

Megrendelés

Az elektronikus archiválás szolgáltatás az itt elérhető megrendelőlap kitöltésével és elektronikus aláírásával rendelhető meg.

A szolgáltatás szabályzatait itt találja.

Áraink

Az elektronikus archiválás szolgáltatáshoz kapcsolódó díjakat itt találja.